Zondag 29 augustus - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Zondag 29 augustus - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Zondag 29 augustus

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

29 Augustus 2010 | Zwitserland, Bern

Vanochtend was het ontzettend koud, maar gelukkig wel weer droog. Het zonnetje ging zelfs weer schijnen.
We hadden de wind in de rug en we hebben bijna de hele dag langs de Rijn gereden. Koffie gedronken in Maifelden, dit is het dorpje van Heidi.Een schattig dorpje. Daarna zijn we naar Chur gereden. Het plan was om door te fietsen naar Thusis maar omdat de weersvoorspellingen niet zo goed zijn hebben we besloten om direct met de Rhätische Bahn naar St Moritz te rijden. Dit was een schitterende reis van ruim 2 uur.
Nu zitten we in een hotel waar we gelukkig internet hebben, we proberen een paar foto,s te laden.
Morgen gaan we afdalen naar Italië, als het weer het toelaat.

• 29 Augustus 2010 - 21:21

Koos Los:

Wat een geweldenaren zijn jullie met dat weer. Ik hoop dat snel het zonnetje voor jullie gaat schijnen.
    Trap ze.

• 29 Augustus 2010 - 21:23

Marion En Co:

Hoi,

Wij volgen jullie op de voet.
    Wij dachten dat het hier koud was maar.......
    Nou ja, het kan alleen maar warmer worden.
    Succes en wederom dikke kus van ons!!!
    Volgen jullie de route van Reitsma?

• 30 Augustus 2010 - 07:37

Chouw:

Leuk om jullie zo op de voet (wiel) te kunnen volgen. De foto's komen ook goed over. Fantastisch. Trap ze.

• 30 Augustus 2010 - 09:30

Nan:

Weinig zon voor vandaag vrees ik.Morgen wordt het beter, echte vakantietaal!
    Plan B kan natuurlijk ook altijd.
    Blijf lekker genieten samen, overal is iets moois te zien.
    lieve groet, Nan.

• 30 Augustus 2010 - 09:46

Hannie:

Wat een mooie fiets-reis. Prachtige omgeving zo te zien.
    Veel plezier On en Paula.
    Groetjes, Hannie

• 30 Augustus 2010 - 11:35

Elza:

Hoi Paula en On,

Wat moedig hoor van jullie. Jullie genieten wel zo te lezen. Laat Italie maar lekker zonnig zijn.
    Liefs en tot snel horens. Fiets ze ....

• 30 Augustus 2010 - 13:12

Berry:

Hier in Milaan en dus in Lombardije is het weer prachtig met een strakke wind uit het noorden en 25°C. Ik hoop dat jullie vertrokken zijn uit dat koude St. Moritz. Als je deze wind in de rug hebt gaat de rest vanzelf!

• 30 Augustus 2010 - 17:23

Berry En Marjeta:

Leuke fotos vooral die trein in de bocht en natuurlijk die twee fietsters klaar voor het volgende deel van hun tocht.
    Veel fietsplezier.
    Berry Sr. en Marjeta

• 01 September 2010 - 10:00

Roland En Marianne:

Wat leuk om jullie verslag hier te lezen! We zouden best eens een eindje met jullie mee willen toeren maar ik denk dat we dan wel flink wat problemen zouden krijgen met de tere achterwerken. Lieve Onneke en Paula veel fijne afdalingen met wind in de rug ! Veel liefs vanuit Pécs-Hongarije.