Eerste drie dagen - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Eerste drie dagen - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Eerste drie dagen

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

28 Augustus 2010 | Oostenrijk, Feldkirch

Zitten nu achter bier in Feldkirch, in de buurt van Liechtenstein. Nu pas gelegenheid om bericht te plaatsen. Donderdagochtend in Basel aangekomen, na een kop koffie direct op de fiets gestapt. Route was meer heuvelachtig dan we hadden gedacht. Het weer was prachtig. We hebben ca 90 km gefietst. ' 's Avonds aangekomen in Kaiserstuhl, we konden nog heerlijk buiten eten. Volgende dag regende het tot 12 uur daarna knapte het weer op. We hebben gelogeerd in Bischofszell (Zwitserland). Vandaag ( zaterdag) heeft het de hele dag geregend. De route was gelukkig niet moeilijk. Feldkirch is een mooi historisch plaatsje. Morgen gaan we door Liechtenstein weer terug naar Zwitserland (St. moritz) De sneeuwgrens ligt op 1200 m. Nu nog geen foto's omdat we nu internetten via de IPhone (4)

• 28 Augustus 2010 - 19:02

Willeke:

Hoi On en Paula, volgens de weerkaart wordt het weer na de Alpen voor jullie aanzienlijk beter!! Wij hebben hier de zondvloed gehad de afgelopen dagen. Temperatuur ook knudde - tijd voor de kerstspullen of sinterklaasgedichten.
    Heel veel plezier - liefs en tot horens.

• 28 Augustus 2010 - 19:54

Lidy:

Is zadelpijn en ander damesleed alleen uit het boek of ondervinden jullie het ook aan den lijve?
    Veel plezier samen!
    dikke kus,
    Lidy
    NB Onneke vind je het leuk als Fransje óók aanhaakt aan ons dineetje -á-deux?

• 28 Augustus 2010 - 21:11

Marion En Co:

Hoi meiden,

Wat een avontuur.
    Wat hebben jullie de eerste fietsdag ondanks de heuvels nog veel afgelegd.
    Goede reis en dikke kus!!!

• 29 Augustus 2010 - 10:26

Hélène En Koos:

Lieve On en Paula,
    Leuk om jullie verhaal te lezen. Wisselend weer helaas, gelukkig gaat het beter worden.
    Tip:Laat iemand anders een foto van jullie maken, als het niet lukt met de zelfontspanner!
    Veel plezier!
    liefs van Hélène en Koos

• 29 Augustus 2010 - 13:56

Fransje Hovinga-vE:

Enig om van jullie te horen. Wat een moed met dat wisselende weer! Hier is het zeker niet beter.
    Wij wensen jullie heel veel gezelligheid en niet al te overmoedig worden hoor. Blijf genieten.
    Liefs van Jelle en Fransje

• 29 Augustus 2010 - 14:37

Spruitje:

Hoi Onneke en Paula,

Heel leuk om jullie zo te kunnen volgen. Moet er eens de kaart bij nemen want zowel mijn historische kennis als de topografie van de duitssperekende landen is niet bijzonder groot.
    Goede reden om daar eens iets aan te doen. Heel veel plezier en mooi weer; het suust hier behoorlijk.

• 29 Augustus 2010 - 14:39

Corry:

Lieve Nichtjes, wat een onderneming zo'n lange afstand op de fiets, super hoor. Jullie zijn echte "bikkels", maar dat wist ik al. Heel veel fietsplezier nog toegewenst en kom ongedeerd en gezond weer thuis. Veel liefs en een dikke kus van, Corry, Peter, Lot en Jen.

P.S. Hopelijk wordt het weer wat beter en droger bij jullie, hier is het helemaal niets, net herfst.

• 30 Augustus 2010 - 11:24

Paul:

Leuk reisverslag! Veel plezier, mijn respect voor jullie geweldige condtie :-)

xxx

-Paul