Laatste etappes - Reisverslag uit Rome, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Laatste etappes - Reisverslag uit Rome, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Laatste etappes

Door: Paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

16 September 2010 | Italië, Rome

Zitten nu in een zeer luxe hotel achter een krakkemikkige computer.
Maandag 13 september moesten we direct over een zeer drukke weg flink stijgen, dat is een slechte combinatie. Bij een leuk klein stadje hebben we koffie gedronken. Daarna werd dee tocht weer veel mooier, we moesten klimmen tot 750 meter hoogte. Een deel ging over een onverharde weg, leek wel een rivierbedding. Heel stil met onheilspellende dierengeluiden. Het was er mooi en bosrijk. Het grootste deel hebben we gelopen. We zijn langs het meer van Vigo, over een rand van een vulkanische krater. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen in Anguillara Sabazia aan het meerr van Bracciano. Leuk pittoresk plaatsje.
Volgende ochtend moesten we wederom langs een zeer drukke weg. Dit keer gelukkig naar beneden. Hoe dichter we bij Rome kwamen hoe drukker het werd. We zijn zelfs op de stoep gaan fietsen. Rome ligt op 7 heuvels maar voor Rome liggen er nog veel meer. In een voorstadje van Rome hebben we voor een record bedrag cappucchino gedronken, voor 80 cent.
Om 13.00 kwamen we dan aan op het Sint Pietersplein. We hebben foto's (laten) maken maar die kunnen wee vanuit dit luxe resort niet meezenden, dat komt later. We zijn nu Rome aan het verkennen en doen dat op onze eigenwijze eigen wijze. Vandaag gaan we een poging ondernemen om op de fiets naar Via Appia Antica te gaan. Hebben inmiddels ook al leuke reestaurantjes ontdekt waar we heerlijk hebben gegeten.
De foto's volgen nog.

• 16 September 2010 - 08:00

Fransje:

Gefeliciteerd dames met het bereiken van deze mijlpaal! Geniet ervan, liefs
    Fransje

• 16 September 2010 - 08:03

Jos:

Leuk hoor

Zit hier ook aan een bakkie koffie. Gezellig
    om weer een berichtje te lezen. Wat zal dat een bijzonder moment voor jullie zijn geweest om op dat St. Pietersplein te staan. Geniet nog lekker van jullie laatste dagen.

Groetjes Jos

• 16 September 2010 - 08:12

Willeke:

Bestemming bereikt - nogmaals proficiat!
    Dank voor alle verslagen onderweg - kon jullie op de voet volgen.
    Liefs en tot ziens!

• 16 September 2010 - 09:14

Elza:

Hoera jullie zijn in ROME!!!!!!! Fantastisch hoor en nu maar lekker genieten van deze mooie stad, restaurantjes en de heerlijke espresso!!!!Hmmmmmmm.............
    Liefs van uit de Fiat 500!!

• 16 September 2010 - 09:51

Guuske:

Geweldig!!! Gefeliciteerd.
    Ik ben vol bewondering.
    Heel leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Geniet nog lekker van Rome.
    Liefs, Guuske

• 16 September 2010 - 10:29

Gonny:

Van harte gefeliciteerd met het bereiken van jullie einddoel. Heb genoten van jullie verslagen. Nog veel plezier in Rome en gauw tot ziens!
    Groetjes Gonny

• 16 September 2010 - 11:18

Ton En Renata:

Wat een prestatie z'n fietstocht niets voor mij maar geniet van Rome mooie stad en tot horens bij thuiskomst.

groeten Ton en Renate.

• 16 September 2010 - 11:41

Evert:

Roma eterna!
    De paus is er niet, heeft niet gewacht op jullie.
    Veel nazomerzon, antieke cultuur en een limoncello op het terras bij het Pantheon gewenst.

• 16 September 2010 - 12:54

Hannie:

Missie volbracht - gefeliciteerd! Nu met een lekker voldaan gevoel genieten van Rome.
    En ik heb genoten van jullie reisverslag!
    groetjes, Hannie

• 16 September 2010 - 19:13

Hélène En Koos:

Petje af On en Paula, helemaal te gek, proficiat.
    Leuk om jullie fietstocht zo mee te beleven. We doen het jullie niet na hoor.
    Geniet nog van de laatste dagen en een voorspoedige terugreis.
    Liefs!
    Koos en Hélène

• 19 September 2010 - 15:25

Lidy:

Beste dames,
    Fraai resultaat hoor!
    Hopelijk hebben jullie de paus een beetje kunnen opvangen na zijn zware bezoek aan Engeland......
    Graag ontmoet ik jullie weer live in Nederland. In de Zijlstroom aan de dis?
    liefs,
    Lidy