Tjoeketjoeketjoe 2 - Reisverslag uit Warnemünde, Duitsland van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Tjoeketjoeketjoe 2 - Reisverslag uit Warnemünde, Duitsland van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Tjoeketjoeketjoe 2

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

25 Juni 2013 | Duitsland, Warnemünde

Het gaat niet lukken met de foto's.
Sorry voor slordigheden qua taalgebruik in eerder verzonden verhaal. Op IPhone is het haast niet te zien. Intentie is goed en jullie zijn weer op de hoogte.

• 25 Juni 2013 - 23:53

Nan:

Wat heerlijk dat jullie nog steeds de wind mee hebben, zeker als ie zo hard waait.
    Natuurlijk jammer dat de foto's niet gelukt zijn, maar wie weet komt dat nog wel eens.
    Nagenieten voor jullie en voor je volgers toch ook leuk.

Het blijven toch moeilijke namen hoor, Warnemünden en zo. Is er nog iets te zien van de geschiedenis?
    Of is alles 'keurig'opgeruimd?

We hopen dat jullie zo lang mogelijk wind mee zullen hebben, dan moet het wel langzaam draaien naar het noord-oosten denk ik...
    Zou voor iedereen wel lekker zijn: een beetje meer zomer.

Blijf genieten, zowel qua fietsen als qua verzorging inwendige mens.
    Liefs,Nan

• 26 Juni 2013 - 12:54

Willeke:

Veel dank voor jullie uitgebreide verhalen. Het is bijzonder jullie tochten op deze manier te kunnen volgen. Wat de foto's betreft: geen probleem - die zien we later misschien wel eens. Geniet eerst en vooral van jullie vakantie, je vrijheid en vergeet het thuisfront maar een beetje.
    Het klimaat hier is nog steeds knudde - koud, grijs en regenachtig. Van harte hoop ik dat in ieder geval de temperatuur in de Heimat beter is.
    Geniet van al het moois en interessants wat je tegenkomt, van de hausgemachte Torte und Speisen en van het koele witte biertje. Zum Wohl.

Paula en Onneke

Wij zijn Paula en Onneke, 2 zussen en gaan elk jaar op de fiets op vakantie. We hebben inmiddels al veel bestemmingen op de fiets bereikt. We zijn al naar de Middellandse Zee gefietst, naar Wenen, Barcelona, Berlijn en Rome.

Actief sinds 07 Aug. 2010