Dinsdag 7 september - Reisverslag uit Signa, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Dinsdag 7 september - Reisverslag uit Signa, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Dinsdag 7 september

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

07 September 2010 | Italië, Signa

Vandaag van Pistoia naar Signa gereden. Mooie route langs het Aalsmeer van Toscane. We hebben vandaag maar 35 km gereden omdat we vanmiddag Florence wilde bezoeken. We zitten in een hotelletje t.o. het station van Signa (ca 15 km van Florence). Het was erg druk en hectisch in de stad (en vooral ook warm). We hebben wat rondgeslenterd en ook veel op terrasjes gezeten (en op zoek geweest naar WiFi locaties). Na een eenvoudige pizza te hebben genuttigd zijn we weer met de trein terug gegaan naar het hotel. Hier kunnen we gelukkig ons reisverslag updaten. Morgen gaan we de heuvels in van Toscane via Florence richting Siena.

• 07 September 2010 - 21:33

Nan:

Hoe kregen jullie het voor elkaar om na die copieuze maaltijd van de uitslapende waard nog zo'n eind te fietsen!
    Heerlijk idee:pizza eten in Florence.
    Net terug uit Asd. Renske kreeg echo om evt.nekplooien te kijken,niets akeligs gevonden! We zijn blij!
    Renske nog steeds erg beroerd.
    Laat je inspireren door de heuvels van Toscane en de bijzondere kleuren van Siena.
    Fijn dat alles goed gaat, we wensen dat het zo blijft!
    Liefs,Tjebbe en Nan

• 07 September 2010 - 22:57

Jos:

Hoi On en Paul,

Leuk om voor het slapen gaan weer wat te lezen over jullie avonturen.Wat een indrukken allemaal. Die beenspieren van jullie die moeten toch onderhand wel in staalkabels zijn getransformeerd. Wat leuk dat de Italiaanse bevolking zo aardig is.
    Een hele fijne dag voor morgen gewenst! Dat zal wel lukken in die heuvels van Toscane.
    Groetjes Jos

• 08 September 2010 - 15:00

Elza:

Wat maken jullie een geweldige trip. IK beleef het helemaal. En straks in Siena. Dat is een topper hoor. Daar heerlijk genieten van al dat moois en over heerlijk eten.
    Liefs.

• 09 September 2010 - 06:53

Jan Hein En Elly:

Hi Onneke en Paula,

Daar zijn wij dan, terug van vakantie. Geen mail op de vakantieplek, dus nu pas jullie reisbelevenissen kunnen volgen!
    On, alweer ruim 25 jaar geleden dat wij (als kunstgeschiedenis studenten) Florence aandeden. Wij hopen dat jij (uiteraard ook Paula) er net zo van geniet als toen!
    Wij zien dat het weer 28 nog steeds super is in Italië. Wij bezochten dit jaar ook Italië (iedere dag bloedheet).
    In Nederland momenteel af en toe wat nattig.

Ciao ,

Jan Hein en Elly

• 09 September 2010 - 07:31

Fransje Hovinga:

Het is enig om jullie tocht mee te kunnen maken. Wat een uithoudingsvermogen hebben jullie. Blijf genieten van dit avontuur!! Liefs,
    Fransje

• 09 September 2010 - 12:11

Barry Reurings:

Hoi Onneke en Paula,

Wat leuk om jullie te volgen. Ik geniet mee!

Groetjes,
    Barry Reurings

• 09 September 2010 - 15:15

Willeke:

Hoi On en Paula,
    blijf heel comfortabel met jullie meefietsen en -genieten.
    Nog een klein(!) stukje en Rome komt in zicht - je kwam, je zag en overwon!
    Geniet van alle schoonheid en vooral veel plezier!