Bonaire in Duitsland - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Bonaire in Duitsland - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Bonaire in Duitsland

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

20 Augustus 2011 | Duitsland, Berlijn

Vandaag zitten we op een heel idyllisch plekje aan de Breitlingsee vlakbij Brandenburg. Als je je ogen een beetje dichtknijpt waan je je op Bonaire. We hebben een  rustdag genomen en hebben lekker geluierd aan een strandje. Alhoewel we wel 15 km hebben moeten rijden om een
geldautomaat te kunnen vinden. Goed voor het afkicken. De laatste 3 dagen hebben we heel aardig weer. Maandag zijn we langs vele schlossen naar Magdenburg gereden. Helaas waren alle schlossen geschlossen ( montag ruhetag) en konden we pas na 40 km koffie drinken en wat eten bij, jawel echt, een Mc Donald.  Magdenburg is een leuke stad, heel modern maar met of veel oude elementen en moderne kunstobjecten. Er was ook een heel mooi Hunsertwasser huis. Gisteren en eergisteren zijn we over veel bospaden gereden. Deze waren bijna onbegaanbaar. We vielen bijna van onze fiets door het mulle zand. Zo'n bos heeft ook iets unheimlichs omdat er ook wolven zijn in oostelijk Duitsland . Gelukkig hebben we alleen 2 reetjes gesignaleerd.
Gisteren hadden we al onze hoop gezet op een pensionnetje met biergarten, bij een meer en dat is dus gelukt.
Morgen willen we naar Potsdam om daar o.a. het slot Sans Soucis te bekijken. Zaterdag zullen we Berlijn inrijden en hebben we onze eindbestemming bereikt.

• 20 Augustus 2011 - 09:05

Femmie:

Las net jullie verslag, wat een verscheidenheid aan omgeving en steden, hebben jullie veel foto's kunnen maken. Ben ook in sans soucis geweest vond ik mooi, in Berlijn is er zoveel te zien komen jullie nog tijd te kort! Fijn dat het weer goed was hoop dat het zo blijft.Wens jullie nog fijne fietsdagen en veel plezier in Berlijn. Liefs Fem

• 20 Augustus 2011 - 12:21

Koos:

Geweldig vandaag in Berlijn, ik vraag me af welke nieuwe uitdaging al weer door jullie hoofd speelt. Kan bijna niet uitdagender als je via een omweggetje Bonaire uiteindelijk naar Berlijn rijdt.

Geniet nog van al het fraais daar en een goede terugreis

• 20 Augustus 2011 - 20:25

Elza:

Oh..oh wat heerlijk om zo in Berlijn te arriveren. Weer een hele knappe prestatie. Jullie hebben vast onder weg al een nieuw plan gemaakt voor de volgende fietstocht! Ben benieuwd. Wij gaan binnenkort met de 500 naar Rome.
    Fijne tijd nog in Berlijn.

• 20 Augustus 2011 - 21:00

Fransje:

Knap hoor dames, mijn complimenten.
    Berlijn doet me herinneren aan heeel lang geleden van onze studentenreis Kunstgeschiedenis Leiden! Weet je nog Onneke? Geniet ervan en succes maar weer.

• 21 Augustus 2011 - 11:46

Jos:

Hoi Paula en On,

Hoop dat jullie genieten van Berlijn.
    Nog fijne dagen en een goeie reis terug.

Groetjes Jos