Donderdag 9 september - Reisverslag uit Asciano, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Donderdag 9 september - Reisverslag uit Asciano, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Donderdag 9 september

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

09 September 2010 | Italië, Asciano

Vandaag hebben we ca 65km gereden. Het was een dag van bergje op en bergje af, tot wel 600 m hoogte. Weer was wel goed bij aanvang. In Siena begon het wat te druppelen, het was erg druk met toeristen. Nadat we geschuild hebben in een echt Italiaans barretje zijn we snel weer verder gegaan. De routebeschrijving was niet geheel duidelijk en kwamen al fietsen op de snelweg terecht (overigens wel de snelweg naar Rome). gelukkig konden we er snel vanaf. Daarna door een hele mooie omgeving gefietst. Veel klimwerk maar erg mooi. Ascencio is een oud klein dorpje, hotel is weer goed ( met vooral lekkere douche). Het onweert nu en zitten aan een wit wijntje.
Hier wel Wifi ontvangst. Gaan zo op zoek naar een leuk restaurantje. Gaat nog steeds goed met ons. In dit tempo gaan we Rome halen. Hopenlijk trekken de buien weg. Leuk dat we zoveel reacties krijgen. Hebben zelf geen idee wat er in Nederland gebeurt

• 09 September 2010 - 17:43

Willeke:

Fijn dat het goed met jullie gaat!
    Geen idee wat er in Nederland gebeurt?? Hou dat maar zo!
    Hoewel ik op comfortabele wijze met jullie "meefiets", wil ik dáár eigenlijk best meerijden (maar wel achterop....).
    Blijf volop genieten en denk niet aan gebeurtenissen in dit kikkerland.
    Ik vind het ook erg leuk dat jullie de achterblijvers zo in de gelegenheid stellen getuige te zijn van jullie belevenissen.
    XXX

• 09 September 2010 - 17:59

Evert:

beste Onneke, ik ben enorm jaloers op deze tocht, heb ik al jaren ook willen doen. Veel plezier verder

• 09 September 2010 - 18:01

Nan:

Geniet van jullie wijntje en de lekkere douche.Hier politieke puinhoop.Koningin geschoffeerd door Rutte.G.W. wil toch door praten over rechts.Kun je beter in Ascencio aan de wijn zitten,desnoods met onweer.
    Weer hier goed nu,20 gr.
    Morgen fijn fietsweer?
    Geniet van mooi land en neem de tijd.
    Liefs.

• 09 September 2010 - 18:08

Elza:

Heerlijk zo op de fiets door het italiaanse land . Jullie genieten er lekker van. En Siena dan? Te druk? Het is daar zo mooi!!!!!
    Smaakt de witte wijn?
    Voor straks :EET SMAKELIJK!!!!
    Fiets ze morgen.
    Liefs Elza

• 09 September 2010 - 19:08

Berry:

Dat leuke restaurantje hebben jullie vast wel gevonden.Ik vind dat jullie ondanks de bergen toch nog grote afstanden afleggen Wij gaan zaterdag richting Italie (klein)kinderen bezoeken,maar eerst nog wandelen in Zwitserland.
    Een eerdere reactie van Marjeta is kennelijk misgegaan.Groetjes,Berry

• 09 September 2010 - 19:58

Menno:

Als jullie af en toe WiFi hebben, moet Paula de 'Facetime' functie van Haarlem iPhone maar eens proberen.

• 09 September 2010 - 20:48

Fransje Hovinga:

Ga zo door meiden! De gebeurtenissen in Nederland zijn lang niet zo interessant als jullie tocht.

• 10 September 2010 - 09:26

Paul:

Hi P&O,

We blijven meelezen met jullie belevingen. Tof!
    Gisteren ben ik met Mams de plantjes gaan water geven en de post ophalen voor P. Leuke neef heb je, die ziet jouw huis voor het eerst als jij er niet bent :-) Van je familie moet je het hebben! Mooie plek, hoor!
    Als wederprestatie wil ik jullie uitnodigen voor een fijn etentje bij mij thuis, vermits je op de fiets komt uiteraard :-) Wellicht ben ik dan ook thuis, LOL. Genieten maar daar, x P

• 10 September 2010 - 11:16

Roland En Marianne:

Hallo sportievelingen!
    We volgen jullie op de voet hier vanuit Hongarije. Het is hier momenteel geen kwestie van een paar druppeltjes maar het komt met bakken uit de lucht! Hopelijk houden jullie het wel lekker dro(0)ger. Wat een fantastische tocht - alles OK ook met de spiertjes? We denken aan jullie - greeeettzzzz + XXX

• 10 September 2010 - 20:55

Corry :

Lieve meiden, wat zijn jullie toch een kanjers, wat een moed, kracht en uithoudingsvermogen leggen jullie aan de dag, petje af hoor, doe het jullie niet na in geen honderd jaar. Hoop dat jullie je eindbestemming halen, maar dat zal haast wel zoals het er nu uitziet.
    Heel veel fietsplezier toegewenst. Hoop dat het weer jullie een beetje genadig blijft. Ik wens jullie heel veel licht,kracht en liefde toe, namens ons hier uit IJmuiden.
    Maar kom, tot slot, weer veilig thuis in ons kikkerlandje. Liefs en een dikke pakkerd van mij in gedachten.
    Corry.

• 11 September 2010 - 10:07

Jelle:

Ik krijg 't idee dat het weer wat tegenvalt. Werkt de GPS nog wel? Hier ook alles goed. Grtz J

• 12 September 2010 - 09:17

Spruitje:

Wat een feest als ik jullie verslagen lees.
    Genieten met een grote G van al die kleine dingetjes. Je mist hier niets, weer wisselvallig,
    politiek behoorlijk wisselvallig, dus niets nieuws onder onze wisselvallig schijnende zon.