Zaterdag 4 september - Reisverslag uit Modena, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Zaterdag 4 september - Reisverslag uit Modena, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Zaterdag 4 september

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

07 September 2010 | Italië, Modena

Vandaag hebben we ca 80 km gereden. Het ging voorspoedig en waren al om 15.00 uur in Modena. Leuke fietspaden onderweg (zonder heuvels) en wederom heerlijk fietsweer. Het is opvallend hoe aardig de Italianen zijn, zij willen ons steeds de weg wijzen en rijden dan een stukje mee.
Bij het toeristenbureau een hotelletje geregeld voor een aangenaam prijsje.
,s Middags en ,s avonds de stad bekeken. Het is in Italie gewoonte dat waneer je een drankje besteld je onbeperkt lekker hapjes mag pakken., Hebben we dan ook maar gedaan (natuurlijk op onze bescheiden wijze).

Verslag uit: Italië, Modena

Zondag 12 september

Zaterdag 11 september

Vrijdag 10 september
Paula en Onneke

Wij zijn Paula en Onneke, 2 zussen en gaan elk jaar op de fiets op vakantie. We hebben inmiddels al veel bestemmingen op de fiets bereikt. We zijn al naar de Middellandse Zee gefietst, naar Wenen, Barcelona, Berlijn en Rome.

Actief sinds 07 Aug. 2010