Donderdag 2 september - Reisverslag uit Desenzano del Garda, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Donderdag 2 september - Reisverslag uit Desenzano del Garda, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Donderdag 2 september

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

02 September 2010 | Italië, Desenzano del Garda

Vandaag een rustige dag gepland. We hebben maar ca 35 km gereden en kwamen rond het middaguur aan aan het Gardameer. Hadden direct een super leuk hotel midden in de stad vlakbij de boulevard. Een hotel met een Apple zodat we weer een verslag konden maken. Vanmiddag lekker aan het strandje gelegen, ijsje gegeten en een biertje gedronken. Kortom de toerist uitgehangen. Morgen gaan we er weer tegenaan.

• 02 September 2010 - 17:51

Willeke:

zo zo, die patertjes! Hebben iets goed te maken en aan het imago te werken! Maar kijk uit, ze kunnen biechten.....

• 02 September 2010 - 18:38

Nan:

Blij dat er nog patertjes waren gisteren.Toch lekkerder als mondaine dames op de boulevard?
    Dat heet avontuur en jullie doen het gewoon!
    Geweldig! Morgen de caloriën als sneeuw voor de zon laten verdwijnen.
    Goede reis verder,liefs

• 02 September 2010 - 19:25

Elza:

Hahahahaha On en Paula bij de patertjes!!!!!:) Lekker laten verwennen zeker?
    Alle gekheid op een stokkie: ik geniet van jullie reisverslag en kan me helemaal inleven hoe jullie samen op de fiets aan het rijden zijn en genieten. Heerlijk!!!!!!!
    Liefs en tot volgend verslag.

• 02 September 2010 - 19:31

Hélène En Koos:

Ha stoere meiden,

Leuk hoor 4 berichten in 1 keer. Heerlijk om even een dag te genieten van het Gardameer. De
    limoncella ook nog geproefd.
    Succes met de volgende etappe.

Liefs Hèlène en Koos

• 02 September 2010 - 19:40

Fransje:

Jongens, jongens (oftewel meisjes, meisjes) wat een avontuur! Ik geniet van julie enthousiasme, zeker na de nacht bij de paters!
    Hier was het vandaag ook heerlijk weer met een klein regenbuitje. Ik geniet hier van mijn Damast-tentoonstelling met heel veel tevreden bezoekers.
    Ik hoop dat jullie zo blijven genieten en forceer het niet. Liefs,
    Fransje

• 03 September 2010 - 10:55

Hansje:

hallo ladys,
    wat een geweldige tocht, ik kan me voorstellen dat jullie blij zijn met een dagje gardameer! (dat is beter dan dat sjeesen door die tunnels). fijn dat het weer meevalt, veel plezier nog samen !
    groeten, hansje (collegatje van paula)

• 03 September 2010 - 18:17

Bep En Frans:

Hallo Onneke en Paula,

Wat een kanjers zijn jullie om deze fietstocht te maken.
    Veel succes en hopelijk mooi weer.

Groet Bep en Frans

• 05 September 2010 - 12:12

Jos:

Hoi Onneke enPaula,

Begreep er niets van.Steeds maar geen berichtjes kunnen vinden. Bleek jullie namen omgedraaid te hebben. Nu heb ik alles ineens kunnen lezen. Jullie verslagen zijn leuk om te lezen en wat een mooie foto's.Ik kan me voorstellen dat jullie echt genieten. Ik zie uit naar het volgende verslag hoor!
    Groetjes vanuit een vandaag zonnig Amsterdam.

• 05 September 2010 - 16:03

Karin :

Dag dappere vrouwen,
    Wat leuk om van jullie te horen en nog foto's erbij ook!
    We wensen jullie een voorspoedige voortzetting in zonnig Italia! Hopelijk zonder "zadelpijn en/of ander damesleed"
    Veel liefs Ben & Karin