Woensdag 1 september - Reisverslag uit Brescia, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Woensdag 1 september - Reisverslag uit Brescia, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 september

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

02 September 2010 | Italië, Brescia

Het was erg lastig om Bergamo uit te komen, we hebben ca 5km omgereden. Dit deel van de route moeten we ook zonder GPS ondersteuning doen. Grootste deel van de weg was via een vrij liggend fietspad in een prachtige natuur. Het weer zit ons tot nu toe mee. Precies de goede temperatuur. We hadden het plan om 10 km voor Brescia in een BenB te overnachten, helaas deze was gesloten. Nog ca 1 uur op zoek geweest naar een ander onderkomen, zonder resultaat. Toen toch nog maar besloten om verder te gaan naar Brescia. Als een speer richting centrum. Touristenburo ging net dicht, hadden we nog geen onderkomen. Ze hadden ons wel gezien in het buro en vonden ons toch blijkbaar zielig en kwamen ons nog helpen. Zij adviseerden ons een hotel waar we de fietsen ook goed kwijt konden. Bleek een oud klooster te zijn waar de patertjes ons nog vriendelijk van dienst konden zijn. Pas om 8 uur hadden we onderdag. Dat maakt zo,n fietstocht spannend. We hebben door al dat gedoe ruim 90 km gereden.

Verslag uit: Italië, Brescia

Zondag 12 september

Zaterdag 11 september

Vrijdag 10 september
Paula en Onneke

Wij zijn Paula en Onneke, 2 zussen en gaan elk jaar op de fiets op vakantie. We hebben inmiddels al veel bestemmingen op de fiets bereikt. We zijn al naar de Middellandse Zee gefietst, naar Wenen, Barcelona, Berlijn en Rome.

Actief sinds 07 Aug. 2010