Dinsdag 31 augustus - Reisverslag uit Bergamo, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu Dinsdag 31 augustus - Reisverslag uit Bergamo, Italië van Paula en Onneke Fruytier - WaarBenJij.nu

Dinsdag 31 augustus

Door: paulaonneke

Blijf op de hoogte en volg Paula en Onneke

02 September 2010 | Italië, Bergamo

Langs het mooie Comomeer gefietst en halverwege nog met een veer naar de overkant (Belaggio). Aan het eind zijn we nog door twee lange tunnels gereden. Brave Hendrikken zoals we zijn zijn we eerst gaan lopen. Maar daarmee zouden we een uur bezig zijn geweest. Toch maar opgestapt en met hele hoge snelheid erdoor gereden. Halverwege, bij Brivio, zijn we de Addo overgestoken met een veer die ontworpen is door Leonardo da Vinci. Vaart zonder stroom heen en weer. Laatste deel richting Bergamo (Citadel) was bergop. aan het einde van de dag is dat geen pretje. Vonden meteen een leuk hotelletje, met schitterend uitzicht. Dat maakte alles goed. We hebben ca 85 km gereden.

• 02 September 2010 - 17:48

Willeke:

hoera, la bella Italia en zie, jullie hebben goed weer - dat zal voorlopig wel zo blijven. Geniet maar lekker. Knap hoor, al die kilometers op je fiets!
    Hier alles oké - weer veranderlijk na de zondvloed en storm van vorige week, plm. 18 en 's nachts al wat frisser - hommeles bij het cda en de onderhandelingen (jullie missen deze soap vast niet) en verder gaat alles z'n gangetje.
    Geniet van jullie tocht!
    Liefs en groet uit kikkerland

Verslag uit: Italië, Bergamo

Zondag 12 september

Zaterdag 11 september

Vrijdag 10 september
Paula en Onneke

Wij zijn Paula en Onneke, 2 zussen en gaan elk jaar op de fiets op vakantie. We hebben inmiddels al veel bestemmingen op de fiets bereikt. We zijn al naar de Middellandse Zee gefietst, naar Wenen, Barcelona, Berlijn en Rome.

Actief sinds 07 Aug. 2010